منصوریان: من و تارتار هم مدرسه‌ای بودیم/ مدیریت سپاهان باید از نویدکیا حمایت کند

20:02 - 02 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۰۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بحث فوتبال حرفه‌ای نسبت به فصل‌های قبل بسیار در سطح آماتورتری هستیم.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* خوشحالم در اصفهان هستم و سالی که در ذوب‌آهن بودم از حضور در این تیم لذت می‌بردم. ما در شرایط خاصی هستیم و باید از نظر روحی و روانی روی تیم کار می‌کردیم. در هفته گذشته چهار روز را از دست دادیم و بالاخره صدای بازیکنان ما باید به جایی می‌رسید.

* خداراشکر قول‌هایی داده شد و باید ازمحمدی تشکر کنم که از نظر مالی به ما کمک کرد. بعد از خدا ممنون وزارت نفت و پالایش پخش هستیم. هر مسئولی برای ما قدمی بردارد با تمام وجود از او تشکر می‌کنم.

* بازی سختی مقابل تیم مهدی تارتار داریم. من و تارتار هم مدرسه‌ای بودیم و از ۱۶،۱۷ سالگی او را می‌شناسم. بازی با تیم تارتار سخت است، اما باید تلاش کنیم تا این تیم را شکست دهیم. همین سطح توقعی که از من در آبادان است، در اصفهان هم از تارتار وجود دارد و هر اتفاقی که بیفتد برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم. هر دو تیم نقطه ضعف‌های همدیگر را می‌داند و امیدوارم بازی خوبی شود.

* امیدوارم فوتبال اصفهان همچنان به مسیر خوبش ادامه دهد و درباره فضایی که در اصفهان در رابطه با نویدکیا به وجود آمده باید از مدیریت سپاهان خواهش کنم از نویدکیا حمایت کنند و پشت او را خالی نکنند. او و قاسم حدادی فر من در اصفهان اعتبار فوتبال این استان هستند.

* به احتمال فراوان ورودی نخواهیم داشت، چون خودمان بازیکن تولید می‌کنیم، اما قرار است چند کمپ کوچک برگزار کنیم. نزدیک به ۱۰ ستاره را شناسایی کردیم و این بازیکنان را به این کمپ‌ها می‌آوریم و همچنین اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی جدا شود. سیاست‌مان این است که بازیکنان را تا پایان قرارداد نگه داریم.

* در بحث فوتبال حرفه‌ای نسبت به فصل‌های قبل بسیار در سطح آماتورتری هستیم و تا زمانی که سازمان لیگ از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن گارانتی نخواهد این وضع فوتبال ما می‌شود. به جز ۴ تیم مس رفسنجان، گل گهر، سپاهان و فولاد همه دچار مشکل مالی هستند و در بحث قرارداد‌ها نیز به بازیکنان احترامی گذاشته نمی‌شود.

* امسال چمن‌های لیگ اصلا خوب نبود و در مجموع به نظرم نیم فصل خوبی را نگذراندیم. لیگ فشرده‌ای هم داریم و باید سعی کنیم مصدوم ندهیم. اگر بخواهیم واقعی مجوز حرفه‌ای بگیریم، فقط همین دو باشگاه سپاهان و فولاد می‌توانند حرفه‌ای باشند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *