عربشاهی: بازیکنانی مانند اسدی باید به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار کنند/ درویش هم باید مانند ذوالفقارنسب برود

0:01 - 05 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۳۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و بازیکنان باید به پوشیدن پیراهن چنین تیمی افتخار کنند.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولادخوزستان اظهار کرد: بازی قشنگی بود و در وسط زمین هر دو تیم همدیگر را پرس می‌کردند. فولاد تیمی گردن کلفت است و برنامه داشت و بی هدف بازی نکرد. فولاد خیلی خوب در زمین پرسپولیس تجمع و بر عکس بازیکنان پرسپولیس نیز در ضد حملات خوب عمل می‌کردند.

وی ادامه داد: گل پرسپولیس هم در فعل و انفعال ضد حمله به ثمر رسید. این مهم بود که در ضد حملات با تعداد نفرات زیاد شرکت کنند و به نوعی برتری عددی در زمین فولاد داشته باشند. پرسپولیس با کسب ۸ برد و دو مساوی در ۱۰ بازی اخیرش نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. در این شرایط اعضای تیم انتظار دارند وضعیت پرسپولیس روال عادی و مثبتی داشته باشد، اما متاسفانه هر روز مشکل جدیدی برای این تیم ایجاد می‌شود.

*دفاع راست پرسپولیس در قواره لیگ یک است

عربشاهی در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: باز هم با شروع فصل نقل و انتقالات پنجره پرسپولیس بسته شد. یک بار برای همیشه باید این مشکلات مدیریتی را حل کنیم. بسته شدن پنجره به دلیل بدهی به اوساگونا هم به دلیل عملکرد مدیران باشگاه است و این موضوع خیلی بد است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه دفاع راست پرسپولیس را نمی‌پسندد، افزود: جایگاه او در قواره لیگ یک است. ما چرا باید هزینه‌هایی کنیم و بازیکنی بیاوریم که در لیگ محلات جایگاه او باشد چه برسد به حضور در پرسپولیس. به نظرم باید به بازیکنان جوان خودمان اعتماد کنیم تا از این طریق اعتماد به نفس آن‌ها را بالا ببریم. به بازیکنی مانند عبدی اعتماد شد و او هم خیلی خوب به این اعتماد پاسخ داد. نباید اینطور باشد بازیکنی که می‌آید بدون کارایی باشد و در پایان فصل، پول خود را تمام کمال بگیرد و تازه یک مشکل هم به مشکلات دیگر پرسپولیس اضافه کند.

*وزیر ورزش حُسن نیت خود را به هواداران پرسپولیس نشان دهد

عربشاهی با اشاره به اینکه درویش هم باید از سمت خود استعفا دهد، گفت: دوست ندارم به هیئت مدیره و مدیرعامل بی‌احترامی شود، بهتر است و خوشحال می‌شوم همانطور که ذوالفقارنسب استعفا داد، درویش هم راه او را در پیش بگیرد. اگر واقعاً حمید سجادی، وزیر ورزش، حدود ۴۰ میلیون نفر هوادار پرسپولیس را دوست دارد، مجید صدری را به جایگاه اصلی خودش به عنوان مدیرعامل برگرداند.

وی ادامه داد: تعجبم اینجاست که محمد خاکپور را به عنوان اعضای هیئت مدیره پیشنهاد داده بودند، اما چطور باید به کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند بی‌توجهی شود و به جای آن به کسی پیشنهاد دهند که در پرسپولیس نبوده است. آدم‌هایی زیادی داریم که در قواره مدیریت پرسپولیس هستند و باید به آن‌ها اعتماد شود تا هم پول بیاورند و هم پرسپولیس را به اوج برسانند. اینطور نباشد که تنها صرفاً با خوردن چای و شیرینی به جنگ مشکلات عدیده پرسپولیس بروند. امیدوارم که وزیر ورزش حُسن نیت خودش را حداقل به هواداران پرسپولیس که عاشقان واقعی فوتبال هستند نشان دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص استوری عجیبی که رضا اسدی به اشتراک گذاشت اینطور واکنش نشان داد و تصریح کرد: چند نفر هستند که ارزش حضور و پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و ادمین‌هایی هستند که با عکس گذاشتن این نفرات در فضای مجازی برای خودشان طرفدار پیدا می‌کنند. امثال این بازیکن باید به پوشیدن پیراهن چنین تیمی افتخار کنند. بازیکن پرسپولیس که تیمش از لحاظ نتیجه‌گیری بهترین شرایط را دارد نباید چنین استوری‌ای بگذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *