سریال در چشم باد روی آنتن شبکه یک

14:26 - 03 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۳۷۰
مجموعه تلویزیونی در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی هر روز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

- طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، این سریال قصه زندگی یک خانواده ایرانی است که رویداد‌ها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان ازحدود یک قرن پیش در دوره قیام یکی از مجاهدان ایرانی به نام میرزا کوچک جنگلی علیه اشغالگران انگلیسی در جنگل‌های شمال ایران تا آزادسازی شهر خرمشهر درجنگ تحمیلی را به تصویر می‌کشد.

قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی در ولایت گیلان کشور ایران قیام می‌کند و یک حکومت محلی تشکیل داده و اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز و همزمان با آن، زندگی «بیژن ایرانی» (پارسا پیروزفر) و خانواده‌اش در سه دوره تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی ایران بازگو می‌شود.

پارسا پیروزفر، نیوشا ضیغمی، کامبیز دیرباز، سعید نیکپور، لاله اسکندری، اکبر عبدی، جهانگیر الماسی، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، رضا شفیعی جم، گلاره عباسی، فریبا متخصص، زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی، مهدی کاسه‌ساز، هومن سیدی، سام درخشانی، سعید راد، مصطفی زمانی و سیما تیرانداز از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در چشم باد یکی از آثار ماندگار تلویزیون است که با درجه کیفی «الف ویژه» تولید شده و ساخت آن، با حضور جمعی از بازیگران شاخص سینما و تلویزیون، پنج سال (۸۷-۱۳۸۲) به طول انجامیده است.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مسعود جعفری‌جوزانی و عباس اکبری در ۴۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای هر روز به جز پنج شنبه‌ها حوالی ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *