باستی: احتمالا تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود

7:45 - 05 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۴۲۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: فکر می‌کنم در مورد اعزام بانوان دوچرخه‌سواری به بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت‌هایی شده و اگر اشتباه نکنم احتمالا تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان قرار است اعزام شود.

پرستو باستی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط کیفی اردوی تیم ملی دوچرخه‌سوای بانوان در جزیره کیش اظهار داشت: پس از نخستین اردوی تیم ملی در جزیره قشم این دومین اردویی بود که در جزیره کیش برگزار شد. در این اردوی تقریبا ۲ هفته‌ای که در جزیره کیش بودیم، واقعا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا پیشرفت در رکورد‌ها و شرایط بدنی رکابزنان مشهود است.

این بانوی رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری در واکنش به تعویق مسابقات پیست قهرمانی آسیا، گفت: قرار بود این مسابقات اسفند ماه امسال برگزار شود، اما به دلیل شرایط نه چندان مساعد کرونایی در کشور هند، رقابت‌های پیست قهرمانی آسیا با تعویق چند ماهه روبرو شد و احتمالا اوایل تابستان و در ابتدای تیر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود. باوجود این تعویق باز هم باید تمریناتمان را به صورت منظم و دقیق ادامه بدهیم و امیدواریم بتوانیم با تمرین بیشتر و کسب آمادگی بهتر در مسابقات پیست قهرمانی آسیا در دهلی‌نو شرکت کنیم.

وی در مورد احتمال اعزام بانوان دوچرخه‌سوار به بازی‌های آسیایی هانگژو با وجود کیفی بودن کاروان ورزشی ایران، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در مورد اعزام بانوان دوچرخه‌سواری به بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت‌هایی شده و اگر اشتباه نکنم احتمالا قرار است تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان به بازی‌های آسیایی اعزام شود. امیدوارم این امر محقق شود تا بانوان رکابزن هم یک نماینده در این بازی‌ها داشته باشند. حضور در چنین بازی‌هایی هم باعث افزایش انگیزه و جذب استعداد‌های جوان و هم پیشرفت دوچرخه‌سواری بانوان را تسریع می‌بخشد.

باستی در پایان درخصوص سرمربیگری محمود پراش در تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان، اظهار داشت: باید از زحمات محمود پراش در امر هدایت تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان تشکر کنم و به نظرم یکی از دلسوزترین و کاربلدترین مربیان استقامت و نیمه استقامت است و واقعا با حضور پراش نیازی به مربی خارجی نداریم. امیدارم این اردو‌ها و تمرینات در مسابقات قهرمانی آسیا جواب دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *