اولتیماتیوم FIVB به فدراسیون‌ والیبال ایران در خصوص بدهی‌های باشگاه شهرداری ارومیه

9:42 - 04 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۵۱۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
FIVB به فدراسیون‌ والیبال ایران در خصوص بدهی‌های باشگاه شهرداری ارومیه اولتیماتیوم داد.

- با توجه به فهرستی که در اواخر سال ۲۰۲۱ از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) اعلام شد، باشگاه شهرداری ارومیه در پی شکایت تعدادی از اعضای خارجی خود در سال‌های گذشته به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی مبتنی بر قرارداد فیمابین، از سوی فدراسیون جهانی والیبال به محرومیت سراسری از نقل و انتقالات بین‌المللی و حضور در مسابقات بین‌المللی محکوم شده است؛ به این ترتیب تیم شهرداری ارومیه امکان حضور در مسابقات بین‌المللی همچون جام باشگاه‌های آسیا را نخواهد داشت و به همین خاطر نمی‌تواند به عنوان میزبان در این رقابت‌ها شرکت کند.

از همین رو FIVB رسما به فدراسیون والیبال ایران ایران اعلام کرد که با توجه به بدهی باشگاه شهرداری ارومیه به مربیان و بازیکنان خارجی سابق خود اجازه شرکت در هیچ رویداد بین‌المللی را نخواهد داشت. این اولتیماتیوم FIVB در شرایطی به فدراسیون والیبال ایران داده شده که قرار بود شهرداری ارومیه میزبان رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا باشد.

مشخص نیست چرا مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به پرداخت این بدهی‌ها تعلل می‌کنند و آن را پرداخت نمی‌کنند تا یک بار برای همیشه این مشکل بزرگ برطرف شود. 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *