رئیس کل دادگستری استان گیلان از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لوشان بازدید کرد

16:19 - 04 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۶۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه برخی ازمدیران ارشد استان از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لوشان شهرستان رودبار بازدید کرد.
- حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در بازدید از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لوشان شهرستان رودبار که به دلیل برخی از مشکلات به حالت نیمه تعطیل در آمده اند اظهار کرد: این دو واحد بستر مناسبی برای اشتغال جوانان منطقه محسوب شده و باید هرچه سریع‌تر جلسه‌ای پیرامون بررسی راهکار‌های حل مشکلات آن در دادگستری کل استان گیلان تشکیل شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به معضل سرمایه در گردش شرکت فولاد و همچنین عدم پایبندی به تعهدات سرمایه گذار در شرکت نئوپان که موجب شده است هر دو واحد در توقیف بانک ملی درآیند، تصریح کرد: در حال حاضر این واحد‌ها در اختیار شرکت سرمایه گذاری بانک هستند و با حداقل ظرفیت مشغول به کار بوده و نیروی  کمی مشغول به کار هستند.

وی با تاکید بر لزوم واگذاری واحد‌های تولیدی به افراد دارای صلاحیت تصریح کرد: دستگاه قضایی بر روند واگذاری‌هایی که قرار است توسط بانک به بخش خصوصی انجام شود نظارت کرده و اجازه نخواهد داد این شرکت‌ها به افراد نا اهل واگذار شود و همچنین هیچ دستگاه یا ماشین آلاتی نباید از کارخانه خارج شود.
 
رئیس کل دادگستری استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با احیای تمام خطوط تولید این واحد‌های تولیدی شاهد اشتغال جوانان استان و رونق شهرک صنعتی لوشان باشیم.
 
 

برچسب ها: تولید گیلان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *