رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: حجم زیادی از راه‌ها در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور بازگشایی شده است

14:04 - 04 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۶۱۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش از لایروبی رودخانه‌ها و احداث سایت‌ها و سدهای حفاظتی در این مناطق توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: حجم زیادی از راه‌ها در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور بازگشایی شده و تعداد کمی از راه‌ها نیز در آستانه بازگشایی است.
  - امیر سرتیپ غلامعلیان در گفت‌وگویی تلویزیونی در تشریح اقدامات نیروی زمینی ارتش در مناطق سیل‌زده، جنوب شرق کشور از لایروبی رودخانه‌ها و احداث سایت‌ها و سدهای حفاظتی در این مناطق توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: هدف ایجاد ایمنی برای مردم این منطقه در آستانه بارش‌های بعدی و سیلاب‌های احتمالی است.
 
غلامعلیان با اشاره به بازگشایی حجم زیادی از راه‌ها در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور، تصریح کرد: تعداد کمی از راه‌ها نیز در آستانه بازگشایی هستند.
 
فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش از توزیع روزانه شش هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده خبر داد و با تأکید بر اینکه روزانه هزار قرص نان نیز بین مردم توزیع می‌شود، اضافه کرد: این خدمات با استقرار آشپزخانه‌های سیار در حال انجام است.
 
غلامعلیان با اشاره به اجرای چهار مرحله کمک مؤمنانه در مناطق سیل‌زده، گفت: ۴۰۰ سری وسایل گرمازا، پتو و موکت نیز بین سیل‌زدگان عزیز توزیع شد و این خدمات ادامه دارد.
 
فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش تا آخرین لحظه و حل مشکلات سیل‌زدگان، خدمات خود را ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله فضای مطلوبی برای این عزیزان فراهم شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *