آشوری: پیشکسوتان و موسپیدان کاراته نور چشم ما هستند

6:45 - 05 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته گفت: . همه قهرمانان و ورزشکاران باید بدانند که بزرگان و مربیان چه تاثیری در نتایج آنها دارند.

محسن آشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مراسم تقدیر از مربیان کاراته اظهار داشت: مربیان همواره با تلاش‌های شبانه‌روزی خود به کاراته ایران خدمت کردند و با ساختن قهرمانان سطح بالا باعث شدند تا کاراته ایران بارها در میادین بین‌المللی افتخار‌آفرینی کنند. هرچقدر از زحمات این عزیزان بگوییم باز هم کم است.

وی افزود: یک قهرمان در استان خود الفبای کاراته را می‌آموزد و در رقابت‌های کشوری توانایی خود را بروز می‌دهد تا به تیم ملی برسد. در تیم‌های ملی هم باز زحمات مربیان است که باعث پیشرفت کاراته‌کاها می‌شود و در نهایت یک مدال برای ایران عزیز بدست می‌آید.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته ادامه داد: پیشکسوتان و بزرگان کاراته نور چشم ما هستند و اگر موسپیدان و اساتید نبودند، الان کاراته‌ای هم وجود نداشت. ما همیشه قدردان مربیان هستیم و این کوچک‌ترین کاری بود که برای آنها انجام دادیم تا بدانند به یاد آنها هستیم.

آشوری در پایان خاطرنشان کرد: هرچقدر بیشتر زحمات مربیان را ارج بنهیم، به همان مقدار به خودمان احترام گذاشتیم. همه قهرمانان و ورزشکاران باید بدانند که بزرگان و مربیان چه تاثیری در نتایج آنها دارند و باید در کنار هم و با استفاده از تجربیات بزرگان کاراته بتوانیم این رشته را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *