رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایشگاه الگونما بیانیه اهتمام دولت جدید به تحول مردم پایه در سبک زندگی است

15:39 - 04 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۱۶۵۵
محمدمهدی اسماعیلی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: در دنیای امروز هویت ها خصوصا برای نوجوانان در قالب مصرف، صنایع فرهنگی و زندگی روزمره با رویاهای گوناگون ساخته می شود.

- طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  دکتر محمدمهدی اسماعیلی در این توئیت تصریح کرده است: در این بین جای رویای ایرانی، زیست بوم، شخصیت پردازی و آثار فرهنگی ایرانی بسیار خالیست. وی درادامه این رشته توئیت نوشته است: «نمایشگاه الگو نما رصدنامه و بیانیه اهتمام دولت جدید به تحول مردم پایه در سبک زندگی است.

تهران، پائین تر از بهارستان، مجموعه فرهنگی سرچشمه  تا 12 بهمن از 8 صبح تا 8 شب بازدید نمائید.»

 نمایشگاه الگونما در یک نگاه

هدف از برگزاری نمایشگاه الگونما استاندارد سازی واحدکالاهای فرهنگی و کمک به تولید کالاهای خوب و فاخر و مرغوب ایرانی است تا شهروندان با مشاهده استاندارد از اصلی بودن و ایرانی بودن آن محصولات احساس نگرانی برای استفاده فرزندان خود نداشته باشند.

در نمایشگاه الگونماکه بازدید از آن برای عموم شهروندان آزاد است، ترکیبی از هنر، رسانه، خلاقیت و انواع داده ها و.. در معرض دید مخاطبان و علاقه مندان قرار داده شده است.

در این نمایشگاه  که تا ۱2 بهمن ماه در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا است، محصولات فرهنگی فاخر و گوشه هایی از زنجیره تولید کالاهای فرهنگی فاخر و ارزشمند ایرانی در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی ، صنایع خلاق فرهنگی فاخر  به نمایش عموم قرار می گیرد انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *