برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک در ۱۷ اسفند؛ خبری از انتخابات نیست

8:45 - 07 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در هفدهم اسفند سال جاری قطعا مجمع کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

- پس از اینکه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت آیین‌نامه انتخابات این کمیته را یک بار دیگر تدوین کند عملا امکان برگزاری انتخابات کمیته در تاریخ هفدهم اسفند سال جاری از بین رفت؛ چرا که تدوین، تصویب و تدوین آیین‌نامه انتخابات کمیته، فرایندی زمان‌بر است و ممکن است هفته‌ها طول بکشد تا بتوان آن را اجرایی کرد.

قرار بود هفدهم اسفند سال جاری هم مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک برگزار شود و همی مجمع انتخاباتی کمیته؛ اما با توجه به اینکه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در این تاریخ محال به نظر می‌رسد مجمع هفدهم اسفند سالیانه و عادی خواهد بود.

اینکه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با علم به اینکه آیین‌نامه انتخاباتی کمیته باید یک بار دیگر تدوین شود، اما قصد دارد آن را با تاخیر زیاد انجام دهد این شائبه را به وجود می‌آورد که برخی از اعضای آن به دنبال چنین اتفاقی بودند. با توجه به اوضاع فعلی انتخابات کمیته ملی المپیک به سال آینده موکول خواهد شد و امکان برگزاری آن در سال جاری نخواهد بود.

قطعا مسئولیت این اتفاق، هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است و در شرایطی که زمان زیادی تا انتخابات کمیته ملی المپیک باقی نمانده این موضوع می‌تواند برای ورزش کشور چالش‌های بسیاری به دنبال داشته باشد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *