«دینامیت» در آستانه فروش ۵۰ میلیارد تومانی/ «بی‌همه چیز» ۷ میلیاردی شد

8:00 - 07 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۲۶۳
جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت ۳» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.
 - جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت ۳» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

فیلم‌های سینمایی «دینامیت» به کارگردانی «مسعود اطیابی»، «گشت ۳» به کارگردانی سعید سهیلی، «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و آتابای به کارگردانی نیکی کریمی رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش سینما‌ها را در اختیار دارند.  

سینماهای کشور در آستانه برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر میزبان آثار متنوعی از ژانرهای گوناگون هستند، هرچند این تنوع هم نتوانسته از کاهش فروش برخی آثار را جلوگیری کند.

«خورشید مجیدی» همچنان در صدر جدول/«دینامیت» یک میلیاردی شد

دینامیت

فروش: ۴۶۰,۲۴۰,۰۱۸,۹۰۰ ریال

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، امید روحانی

خلاصه داستان:

دینامیت روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه دینامیت هستند که تضادهای فکری آنها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود.

«قهرمان» فرهادی هفت و نیم میلیاردی شد/ «دینامیت» از مرز ۲۳ میلیارد تومان عبور کرد

 گشت ارشاد ۳

فروش: ۳۶۱,۸۰۶,۱۳۳,۰۰۰ ریال

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی و بهنام بانی

خلاصه داستان: فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳، سومین قسمت از سری پرطرفدار گشت ارشاد است. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی و با بازی امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی و بهنام بانی ساخته شده است. فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ در تهران فیلمبرداری شده و نویسندگی این کار بر عهده حسام سامری زاده است.

«قهرمان» ۵ میلیاردی شد/ «دینامیت» از مرز ۲۰ میلیارد عبور کرد

«قهرمان»

فروش: ۱۱۸,۳۷۸,۰۵۷,۵۰۰ ریال

کارگردان: اصغر فرهادی

«قهرمان» اثر جدید اصغر فرهادی است که بازی امیر جدیدی در این فیلم نیز بازتاب زیادی داشته و بسیاری بخش عمده موفقیت فیلم را به دلیل نقش‌آفرینی هوشمندانه و دقیق امیر جدیدی عنوان کرده‌اند. تا امروز این فیلم در جمع چهار فیلم برتر جدول امتیازات منتقدان نیز جای گرفته است.

Image result for پرویز پرستویی در بی همه چیز

بی همه چیز

فروش: ۷۰,۱۱۷,۲۱۷,۵۲۸ ریال

کارگردان: محسن قرایی

بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، پدرام شریفی

خلاصه فیلم: روستایی دور افتاده سالهاست که رونقِ پیشین را ندارد. ساکنین یا کوچِ اجباری کرده اند یا اگر مانده اند در فقر و بدبختی به سر میبرند. روستا اما مهمانی دارد که خود در همین جا متولد شده و از کوچش بیست سالی میگذرد، او متمول است و اهالی در خیالِ اینکه او آمده تا روستا را از این فلاکت نجات دهد رویا پردازی میکنند.

نقد فیلم آتابای - فیلمی باسلیقه - بلاگ نماوا - سینمای ایران - نیکی کریمی

آتابای

فروش: ۵۰,۵۸۵,۹۷۵,۵۰۰ ریال

کارگردان: نیکی کریمی

درباره فیلم:  فیلم آتابای برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و در قسمت های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

«قهرمان» ۵ میلیاردی شد/ «دینامیت» از مرز ۲۰ میلیارد عبور کرد

درخت گردو

فروش: ۳۶,۹۴۲,۶۰۴,۵۰۰ ریال

کارگردان: محمد حسین مهدویان

نویسنده: ابراهیم امینی

فیلم سینمایی «درخت گردو» روایت خانواده‌ای در فاجعه تلخ بمباران شیمیایی «سردشت» است که دچار رنجی می‌شوند و تلاش می‌کنند این رنج را برطرف کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *