مجمع نمایندگان هرمزگان از اقدامات مردمی دادگستری استان تقدیر کردند

13:56 - 08 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۵۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجمع نمایندگان هرمزگان از اقدامات مردمی رئیس کل دادگستری این استان برای رفع مشکلات متعدد مردم با اقدام به موقع قضایی تقدیر و تجلیل کرد.
-مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از اقدامات مردمی و امیدآفرین دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات دیرینه مناطق مختلف استان با اقدام به موقع قضایی تقدیر کرد.

در این نامه آمده است: اقدام به موقع قضایی در سال‌های اخیر که با هوشمندی و درایت مناسبی سبب گشایش در امور مردم مناطق مختلف استان و گره گشایی از بسیاری مشکلات و گرفتاری‌های کارگاه‌های تولیدی و خدماتی و زمینه اشتغال‌آفرینی و حفظ اشتغال موجود را فراهم آورده، نشانه مسیر درست و مردمی این دستگاه در ایران اسلامی و هرمزگان و تأکید بر تداوم این راه است.

همدلی میان قوا برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و اقدام به موقع هر کدام از آنان در این عرصه، بدون شک سبب رشد و تعالی میهن اسلامی‌مان خواهد شد و توسعه توام با عدالت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.

رصد مستمر مشکلات مردم در دستگاه قضایی، کاهش اطاله دادرسی، سرکشی مستمر به مسائل و مشکلات مردم و پیگیری ویژه حقوق عامه از سوی دادگستری هرمزگان سبب امید فراوان و مراتب تقدیر و تشکر ویژه از خانواده پر تلاش دادگستری هرمزگان و به ویژه رئیس کل محترم و معاونان و قضات و روسای دادگستری و دادستان‌های هر کدام از شهر‌های استان است.

مجمع نمایندگان هرمزگان از اقدامات مردمی دادگستری استان تقدیر کردند
شایان ذکر است، دادگستری هرمزگان در تازه‌ترین اقدام قضایی، مشکل ۲۸ ساله ۱۱۰ خانوار بندرخمیری را که در تعارض حقوقی با یک فرد مدعی زمین‌های واگذار شده به آنان از سوی اداره زمین شهری وقت بود را رفع و این خانواده‌ها اکنون در مسیر ساخت منازل مسکونی خویش قرار گرفته اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *