اسکوچیچ: تقابل با کرواسی در جام‌جهانی؟ احتمالاً گریه می‌کنم/ می‌توانیم کار‌های خوبی در قطر انجام دهیم

9:38 - 09 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۶۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم در جام جهانی قطر می‌توانیم کار‌های خوبی انجام بدهیم.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل عراق در هفته هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و صعود زودهنگام به این مسابقات در گفت‌وگو با سایت hrt کرواسی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*این بازی چیزی شبیه به دیدار کرواسی - صربستان است و این صعود پس از اتفاقاتی که در انتخابی جام جهانی رخ داد و شکلی که ایران پیش از حضور ما این مسابقات را آغاز کرد، برای ایرانی‌ها خیلی اهمیت داشت. از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم.

*بازی مقابل هواداران ایران فوق‌العاده بود. حتی می‌توانست قانع‌کننده‌تر باشد، اما بعد از بازی خیلی خوب جشن گرفتیم.

*تنها چیزی که اکنون از آن می‌ترسم، ویروس کرونا است. ما روز پنجشنبه با گارد باز به سمت آن رفتیم!

*کسب ۱۳ برد و یک تساوی با تیم ملی ایران، تقریباً عالی است، البته مشکلات زیادی داشتیم. بازی‌های زیادی تحت فشار بودیم. در مرحله نخست انتخابی جام جهانی اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. اکنون به دلیل پروتکل‌های بهداشتی، این شرایط بسیار سخت شده است. افتخار می‌کنم که همه چیز را به دست آوردیم. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

*صعود به جام جهانی و شادمانی مردم در خیابان‌ها لذت بسیار زیادی داشت. دیروز برای من صدا‌ها و پیام‌های زیادی از سراسر ایران فرستادند و برای من دیدن این همه شادی بسیار خوشحال کننده بود. من بسیار خرسندم که توانستیم ایران را خوشحال کنیم. ایران یک کشور فوتبالی است و صعود به جام جهانی برای مردم این کشور اهمیت فراوانی دارد.

 

اسکوچیچ: تقابل با کرواسی در جام‌جهانی؟ احتمالاً گریه می‌کنم/ می‌توانیم کار‌های خوبی در قطر انجام دهیم

*به‌عنوان مربی به بلوغ رسیدم و روی خودم خیلی کار کردم. تیم و ذهنیت فوتبال ایران را هم می‌شناختم، بنابراین وقتی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفتم این‌ها خیلی به من کمک کرد.

*سومین صعود متوالی ایران به جام جهانی؟ باید خوب آماده شویم. در برخی از پست‌ها کمبود‌های مشخصی داریم و در برخی دیگر از پست‌ها واقعاً قوی هستیم، حتی در مقیاس جهانی. ما مهاجمان درجه یک جهانی داریم. فکر می‌کنم می‌توانیم کار‌های خوبی در جام جهانی قطر انجام دهیم.

*تقابل احتمالی‌ با تیم ملی کرواسی در جام جهانی؟ همه در مورد این موضوع از من سئوال می‌پرسند. نمی‌دانم چگونه از نظر احساسی با آن برخورد کنم؛ احتمالاً گریه می‌کنم. این یک تجربه و وسوسه عالی خواهد بود. خواهیم دید که قرعه کشی چطور خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *