ثبت نام مجردان تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد

16:11 - 09 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۲۸۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام بیش از ۴۸۰هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت: ثبت نام مجردان تا ۲۰ بهمن ماه جاری ادامه دارد.
- بنا به اعلام  وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه گفت: ثبت نام در سامانه ثمن (سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن) برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال ادامه دارد و همزمان پالایش‌های استان تهران نیز در حال انجام است.

محبت خواه همچنین به سیاست بسترسازی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده از سوی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: واحد‌های ساخته شده به مردانی تعلق می‌گیرد که در طول دوره ساخت تشکیل خانواده داده باشند و در غیر این صورت واحد به قیمت کارشناسی روز با محاسبه اتمام تخفیفات و یارانه‌های پروژه به همان متقاضی تحویل داده خواهد شد.

محبت خواه در ادامه افزود: هنوز اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه مشخص نیست و میزان اقساط نیز متناسب با استطاعت خانواده‌ها و دهک‌های درآمدی و از همه مهم‌تر متناسب با زمانی است که واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود. در این راستا تلاش‌های حوزه معاونت مسکن وزارت متبوع نیز بر همین اساس استوار است.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *