بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶

5:30 - 05 فروردين 1401
کد خبر: ۷۹۹۴۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
بمب‌های نسل «قائم»، مجهز به انواع سیکر‌های مرئی، حرارتی و سیلندری با ویژگی نقطه‌‏زنی، قابلیت نصب بر روی انواع پهپاد‌ها از جمله شاهد ۱۲۹، حماسه و مهاجر ۶، بالگرد و جنگنده‌ها را دارد.
- صنعت دفاعی ایران، یک سپر مستحکم بازدارنده برای کشور در برابر تهدیدات احتمالی است، امروز قدرت دفاعی ایران، پیام صلح و دوستی برای کشور‌های دوست و همسایه دارد و از طرفی هم اقتدار دفاعی ایران را به رخ دشمنان کشیده است.
 
ساخت انواع بمب با طراحی و ساخت کاملاً بومی به‌دست متخصصان جوان صنعت دفاعی کشور، گامی مهم در جهت خنثی‌سازی تحریم‌ها بوده است.
 
بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶ / «یاسین ایرانی» با قابلیت نصب بروی پهپاد
 
بمب بالابان، با بال‌های تاشو جهت افزایش برد و همچنین سیستم هدایت مبتنی بر INS&GPS جهت افزایش دقت، بمب بالابان مجهر به مکانیزم بال‌های تاشونده جهت نصب در زیر هواپیمای حامل کرار است.
 
بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶ / «یاسین ایرانی» با قابلیت نصب بروی پهپاد
 
«یاسین ایرانی» باقابلیت نصب بروی پهپاد
«یاسین»، ازجمله بمب‌های هدایت‌شونده برد بلند کاملاً بومی با ساختاری هوشمند، قابلیت انهدام اهداف را از فاصله بیش از ۵۰ کیلومتری دارد، نصب روی هواپیما‌های سرنشین دار و بدون سرنشین، افزایش امنیت و ایمنی سامانه و قابلیت انجام عملیات دربرد کوتاه و بلند از دیگر ویژگی‌های این بمب ایرانی است.
 
بمب قائم ایرانی بر بال مهاجر۶ / «یاسین ایرانی» با قابلیت نصب بروی پهپاد
 
بمب‌های پیشرفته نسل «قائم» مجهز به انواع سیکر‌های مرئی، حرارتی و سیلندری با ویژگی نقطه‌زنی، قابلیت نصب بر روی انواع پهپاد‌ها ازجمله شاهد ۱۲۹، حماسه و مهاجر ۶، بالگرد و جنگنده‌ها را به‌منظور تخریب استحکامات، انهدام تجمع و انهدام اهداف متحرک دشمن را دارد.
 
محدوده عملکرد وسیع از ارتفاع چهار هزار تا ۱۰ هزارپا و قابلیت نصب سر جنگی مختلف نفوذی و ترکشی از دیگر ویژگی‌های بمب قائم است.
 
 

برچسب ها: ارتش سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *