رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اطلاعیه جدید معاونت آموزشی دانشگاه تهران: شرکت منظم در کلاس‌های درس الزامی است

13:34 - 11 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۵۱۶
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه جدید ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، بر شرکت منظم در کلاس‌های درس تاکید و درباره نحوه مواجهه با غیبت‌های غیرموجه، برنامه‌ریزی دروس عملی ناتمام و نحوه برگزاری امتحانات اطلاع‌رسانی کرده است.
- به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در اطلاعیه جدید معاونت آموزشی دانشگاه تهران برای ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آمده است:


باسمه تعالی
با عرض تبریک مجدد سال نو و تهنیت پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فیض و برکت، مجدداً به استحضار می‌رساند بر اساس مصوبه مورخ ۲۳/‏۱۲/‏۱۴۰۰‬ هیات رئیسه دانشگاه تهران، کلیه کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت کاملاً حضوری و بر اساس برنامه آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هر یک از دانشکدگان / دانشکده / مرکز / مؤسسه دانشگاه، در محل پیش‌بینی‌شده با توجه به موارد ذیل برگزار خواهد شد:

۱- شرکت منظم دانشجویان عزیز در کلاس‌های درس که در حفظ و اعتلای کیفیت علمی یاددهی-یادگیری خود و دانشگاه تأثیر به سزایی دارد، الزامی است.

۲ - دانشجویان عزیزی که به دلایل غیرموجه غیبت داشته باشند، مشمول ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران خواهند بود.

۳ - حضور اعضای محترم هیأت علمی در محل خدمت و تشکیل کلاس درس بر اساس برنامه آموزشی اعلام شده برای نیمسال جاری، الزامی است.

۴ - استفاده از تجارب و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجادشده طی مدت آموزش غیرحضوری، در خارج از ساعات رسمی هر کلاس و مشروط به آنکه به هیچ وجه جایگزین تشکیل کلاس به صورت حضوری نشود، بلامانع است (اطلاعات لازم از حوزه معاونت محترم فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه دریافت و مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت).

۵ - امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.

۶ - در صورت لزوم، کامل نمودن دروس عملی ناتمام احتمالی، در چند هفته پس از پایان امتحانات نیمسال جاری، قابل برنامه‌ریزی خواهد بود.

۷ - نظر به این که حفظ سلامت دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان غیرهیأت علمی شریف مهمترین اولویت دانشگاه است، تمام فعالیت‌ها بر اساس مفاد اطلاعیه‌های رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

۸ - لازم به ذکر است در صورتی که ضوابط و مقررات جدیدی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شود، مراتب در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد و مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

۹ - اطلاعیه‌های معاونت‌های محترم دانشجویی، فرهنگی و سایر بخش‌های دانشگاه در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر، به صورت جداگانه صادر گردیده است.

ضمن تشکر مجدد از زحمات بی‌شائبه همکاران ارجمند هیأت‌علمی و تلاش‌های ارزشمند مسئولین اجرایی محترم واحد‌های مختلف دانشگاه در حفظ و ارتقای کیفیت فرایند یاددهی-یادگیری به صورت آموزش حضوری، به اطلاع می‌رساند فعالیت‌های اثربخش عزیزان از طریق نظارت مستقیم مدیر محترم گروه آموزشی / رئیس محترم دانشکده ذیل دانشکدگان محل خدمت و پایش داده‌ها توسط اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه، مورد بررسی و توجه قرار خواهد گرفت.
 
بیشتر بخوانید:
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *