رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تسلیمی: خوشحالم که سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» با استقبال مخاطب روبرو شد

13:31 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۷۹۴
بازیگر سریال «دردسرهای شیرین» گفت: به نظر من امروز باید با ساخت آثار دلگرم کننده و امیدوارکننده جامعه را به شادی و حال خوب دعوت کنیم، به نظر من «دردسرهای شیرین» این عمل را انجام داد و به همین دلیل توانست جای خود را میان مخاطبان باز کند.

شهین تسلیمی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در سریال «دردسرهای شیرین» گفت: خوشبختانه این سریال یکی از موفقترین آثار نوروزی امسال بود و مفتخرم که توانستم در ایام نوروز سال جاری میهمان خانه های مردم باشم. 

وی درباره بازخوردهای سریال «دردسرهای شیرین» ادامه داد: خوشبختانه در همین مدت کوتاهی که سریال در حال پخش بود توانست با اقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود، من به صورت حضوری مخاطبان زیادی را می‌بینم که اثر را دنبال می کنند و داستان برایشان جذاب بوده است. 

این بازیگر تلویزیون و سینما درباره مضمون این سریال اضافه کرد: از نظر من یکی از دلایل موفقیت و استقبال از «دردسرهای شیرین» مضمون خانوادگی و اجتماعی است که در لایه ای از کمدی بیان می شود، این چنین آثاری مخاطبان خود را پیدا می کنند زیرا از جنس مردم و نزدیک به آنها هستند. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: البته به نظر من کیفیت خوب و حال خوبی که این سریال داشت به شدت از گروه همدل و خوبی که آن را ساختند نشات می گرفت، شخصا بسیار خوشحالم که تجربه همکاری با سهیل موفق را پیدا کردم و امیدوارم این شروعی بر همکاری های آتی ما باشد، وی با عشق و علاقه فراوانی این سریال را ساخت و از سویی به دقت و مهارت اثر را کارگردانی کرد.

تسلیمی با تاکید بر ساخت آثار خانوادگی و کمدی افزود: به نظر من امروز باید با ساخت آثار دلگرم کننده و امیدوارکننده جامعه را به شادی و حال خوب دعوت کنیم، به نظر من «دردسرهای شیرین» این عمل را انجام داد و به همین دلیل توانست جای خود را میان مخاطبان باز کند. 

بازیگر سریال «دردسرهای شیرین» در همین راستا تاکید کرد: حضور سهیل موفق در راس کار به عنوان کارگردان تاثیر ویژه ای برای همه ما داشت زیرا باعث می شد تا حس خوبی بین گروه به وجود بیاید، وی حواسش به همه چیز بود و به نوعی باعث شد تا نوعی از همدلی در گروه به وجود بیاید. 

تسلیمی به دیگر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر چند قرارداد برای چند سریال تلویزیونی بسته‌ام که این روزها همزمان سر دو سریال مشغول بازی هستم، سریال «حکم رشد» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی حسن لفافیان و همچنین در یک مجموعه تلویزیونی طنز با نام موقت «بختک» به کارگردانی آرش معیریان حضور دارم.

وی در رابطه با سریال «بختک» بیان کرد: سریال «بختک» به کارگردانی آرش معیریان یک اثر طنز قوی است که با حضور بازیگرانی همچون علی صادقی، شهره سلطانی و دیگر بازیگران طنز حدود یک هفته‌ای است که در تهران کلید خورده و ما نیز در این هفته مشغول به کار شده‌ایم، سریال «بختک» تک لوکیشن است و کل این مجموعه در باغی در منطقه سیمون بولیوار تهران ساخته می‌شود و فقط چند سکانس از این سریال در «بیمارستان عمل» ضبط خواهد شد.

این بازیگر تلویزیون پیرامون سریال «حکم رشد» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی حسن لفافیان خاطرنشان کرد: همزمان در سریال «حکم رشد» نیز به ایفای نقش می‌پردازم اما لوکیشن‌های این مجموعه بر خلاف سریال «بختک» متفاوت است و بنا بر روند داستان لوکیشن‌ها تغییر پیدا می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *