سلامت دانشجویان را در کلاس‌های حضوری تضمین می‌کنیم

11:43 - 14 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۵۸۵۶
رئیس دانشگاه تهران گفت:طبق شیوه نامه‌های بهداشتی تزریق دو دز واکسن برای حضور در کلاس‌های دانشگاهی ضروری است وسلامت دانشجویان را در کلاس‌های حضوری تضمین می‌کنیم.
-محمد مقیمی در جمع خبرنگاران در مورد از سرگیری آموزش‌های حضوری دانشگاه ها  گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی در بحث خوابگاه‌ها و کلاس‌ها همزمان با حضوری شدن آموزش‌ها از امروز اعمال خواهند شد.


رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: طبق شیوه نامه‌های بهداشتی تزریق دو دز واکسن برای حضور در کلاس‌های دانشگاهی ضروری است وسلامت دانشجویان را در کلاس‌های حضوری تضمین می‌کنیم.

وی ادامه داد :اگر فاصله زمانی دانشجویان تا دز بعدی واکسن زیاد شده باشد، دانشگاه تهران آمادگی تزریق آن را به جامعه دانشگاهی دارد تا در زمان ورود به خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس دچار مشکل نشوند.

مقیمی گفت: تعداد محدودی از دانشجویان احتمال دارد که برای تزریق واکسن مشکل داشته باشند که با بررسی‌های لازم آن‌ها را جهت ادامه تحصیل هدایت خواهیم کرد.


وی در پایان گفت:طبق تمهیدات معاونت آموزش وزارت علوم دانشجویانی که بنا ب دلایل مختلف نتوانند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند، می‌توانند به عنوان مهمان در شهر محل زندگی خود پذیرش شوند یا برخی دروس را حذف اضطراری کرده و دروس جدید را جایگزین کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *