افزایش جرم و جنایت در کاخ‌های سلطنتی انگلیس

13:37 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۵۳۵
یک گزارش نشان می‎دهد که در مجموع ۴۷۰ فقره جرم و جنایت در کاخ‌های سلطنتی انگلیس بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ ثبت شده است.

- یک گزارش نشان می‎دهد در سه سال گذشته صد‌ها جرم و جنایت در کاخ‌های سلطنتی انگلیس، از جمله جرایم مربوط به سلاح، مواد مخدر، خشونت و سرقت گزارش شده است.

به گزارش «اسکای نیوز»، پلیس انگلیس فاش کرد که در مجموع ۴۷۰ فقره جرم و جنایت در کاخ باکینگهام، کاخ کنزینگتون، کاخ سنت جیمز و کلارنس هاوس، چه در داخل و چه خارج از محوطه، بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ ثبت شده است.

این جرم و جنایات شامل صد‌ها فقره سرقت همراه با گزارش‌هایی از آتش سوزی و خسارت‎های جنایی، دزدی، سرقت، داشتن سلاح و خشونت علیه افراد بودند.

بر اساس داده‌های منتشر شده تحت قانون آزادی اطلاعات، کمتر از یک درصد از جرایم به متهم شدن، اخطار یا جریمه شدن افراد منجر شده است و هیچ مظنونی در بیش از ۴۰۰ جرم شناسایی نشده است.

انتشار این اطلاعات پس از آن صورت می‌گیرد که «هری»، یکی از اعضای سابق خاندان سلطنتی انگلیس نگرانی‌های امنیتی خود را در مورد انتقال خانواده‌اش از آمریکا به انگلیس ابراز کرد و گفت که با حضور در انگلیس احساس امنیت نمی‌کند.

«دای دیویس»، رئیس سابق حفاظت سلطنتی در پلیس منطقه‌ای لندن،می‎گوید که تعداد جنایات حیرت انگیز و وحشتناک است.

به گفته وی، «اگر این تخلفات بر امنیت شخصی خانواده سلطنتی تأثیر بگذارد، این موضوع نگران کننده خواهد بود.»

در مجموع، ۳۸۳ جرم در سال ۲۰۱۹ ثبت شده است؛ این آمار به دلیل همه گیری ویروس کرونا به ۶۴ مورد در سال ۲۰۲۰ و ۲۳ جرم در سال ۲۰۲۱ رسیده بود.

از جمله جرایم عبارت بودند از ۳۸۰ فقره دزدی، ۲۵ مورد در اختیار داشتن سلاح، ۱۷ مورد جرایم مربوط به مواد مخدر، ۱۵ مورد آتش سوزی و خسارت جنایی، ۱۵ مورد خشونت علیه اشخاص، هشت مورد جرایم مرتبط با نظم عمومی، هشت مورد غارت، یک مورد جرم مرتبط با وسایل نقلیه و یک مورد جرایم متفرقه علیه جامعه.

این گزارش همچنین نشان می‎دهد از مجموع ۴۷۰ فقره جرم و جنایت ثبت شده، تنها ۹ مورد به اتهام یا احضار شخصی منجر شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *