اکبری: در فدراسیون فوتبال دورهمی راه انداخته‌اند/ برای کمک به تیم‌ها نباید تبعیض قائل شوند

0:01 - 08 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه بخواهند به تیم‌ها کمک کنند بسیار خوب است، اما اگر هدفشان کمک به یک تیم خاص باشد آن وقت شرایط فرق می‌کند.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و پرداخت پاداش‌های نجومی اظهار داشت: از نظر من آقایان در فدراسیون فوتبال دورهمی راه انداختند و پول یک عده بازیکن و افراد زحمت کش را به جیب این اشخاص تزریق می‌کنند که واقعا شرم آور است.

وی افزود: یکسری افراد پاداش گرفتند که از دیدن نامشان تعجب کردم. حمید استیلی در زمان خودش بازیکن خوبی بوده و خاطره سازی کرده است و به هر حال سرپرست تیم ملی است، اما تعجب من از این است که چرا یکسری افراد پول گرفته‌اند که اصلاً حقشان نبوده. متاسفانه در فدراسیون دورهمی به راه انداخته‌اند و خوش به حالشان شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با کمک‌های فدراسیون به پرسپولیس تصریح کرد: اینکه بخواهند به تیم‌ها کمک کنند بسیار خوب است، اما اگر هدفشان کمک به یک تیم خاص باشد آن وقت شرایط فرق می‌کند. استقلال در این چند سال از لحاظ مالی بسیار ضعیف بود و هیچ کمکی هم از طرف فدراسیون به این تیم نشد که این بسیار بد است. اگر می‌خواهند کمک کنند باید به همه تیم‌ها کمک کنند و تبعیض در کار نباشد.

وی درباره کنایه رشید مظاهری به کادرفنی استقلال عنوان کرد: من بار‌ها گفته‌ام که بازیکنان و کادرفنی نباید به حواشی بپردازند، زیرا خودمان در قدیم در سالی که می‌توانستیم قهرمان شویم با پرداختن به حواشی قهرمانی را از دست دادیم. بازیکنان باید تمام تمرکزشان را بگذارند تا بازی با سپاهان را پیروز شوند، زیرا این بازی بسیار مهم است و شرط قهرمانی برای استقلال پیروزی در این مسابقه است.

اکبری در پایان در خصوص دیدار استقلال و سپاهان خاطر نشان کرد: بازی بسیار سختی را در پیش داریم. بازیکنان باید دونده ظاهر شوند، زیرا سپاهان بازیکنان باهوش و خطرناکی دارد و به هیچ عنوان نباید به حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان توجه کرد و دست کم بگیریم. آن‌ها در اصفهان بی شک قدرت بیشتری خواهند داشت. استقلال با پیروزی مقابل سپاهان قطعاً می‌تواند قهرمان شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *