اعلام آرای انضباطی لیگ برتر فوتبال/ از جریمه نفتی‌ها تا محرومیت اراکی‌ها

21:21 - 08 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۴۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کمیته انضباطی آرای مرتبط با سه دیدار از لیگ برتر فوتبال کشور را صادر کرد.

- به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و دوم مسابقات در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد و بر اساس آرای صادره جواد برزکار مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) که منجر به اخراج وی شد، به ۲ جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد. محرومیت قابل تجدید نظر است.

همچنین تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل عدم رعایت مقررات بازی (حضور تماشاگران در ورزشگاه) و توهین و فحاشی به مقامات رسمی مسابقه از سوی عوامل منتسب به باشگاه (لیدرها) به ترتیب مبالغ ۳۰۰ میلیون ریال و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از مسابقات هفته بیست و دوم در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد و مهدی رمضانی مدیررسانه تیم ذوب آهن به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به ۲ جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد. محرومیت قابل تجدید نظرخواهی است.

مصطفی احمدی بازیکن و علی قلعه نوعی مربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی و رفتار غیر ورزشی هرکدام به یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر به مدت ۶ ماه و به ترتیب به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال محکوم شدند.

یوسف بخشی زاده مربی آلومینیوم نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج شد به یک جلسه محرومیت از مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم هوادار تهران و مس رفسنجان از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد و تیم هوادار به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ کارت به ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

محمدحسن رجب زاده مربی تیم هوادار به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن مرادی مربی تیم مس رفسنجان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات لیگ برتر و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ابراهیم صادقی مربی تیم مس رفسنجان به دلیل تحریک منجر به درگیری نیمکت تیم‌ها و رفتار غیرورزشی به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *