تقدیر از قهرمانانی که مقابل رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند

11:24 - 09 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۴۸۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
شهردار تهران گفت: تجلیل و تقدیر از ورزشکارانی که با عدم حضور خود مقابل حریفانی از رژیم اشغالگر قدس، به دفاع از مردم مظلوم فلسطین برخاستند، وظیفه همه ماست.

- بر اساس اعلام پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و تقدیر از ورزشکاران جوانمردی که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، به میدان مسابقه نرفتند، چنین گفت: این قدردانی و سپاس از اقدامی بود که رسیمت رژیم غاصب صهیونیستی را در دنیا از بین برد و توسط ورزشکاران جوانمرد ما صورت گرفت.

وی با بیان این که در حد مقدورات، مشکلات این عزیزان را برطرف می‌کنیم تصریح کرد: این ورزشکاران در واقع از مرز‌های قهرمانی عبور کردند و به پهلوانی رسیدند و به همین دلیل، تقدیر از این قشر و خانواده شهدای مدافع حرم- که چشم و چراغ این ملتند- وظیفه ماست.

اوجاقی: با تمام توان، برای سلامت و نشاط مردم شهرمان، تلاش می‌کنیم

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با بیان این که سلامت و نشاط، از حقوق شهروندی همه مردم است، تصریح کرد: افتخار می‌کنم در سازمانی مشغول خدمت هستم که همه برای ایجاد نشاط، شادابی و سلامت این مردم کمر همت بسته اند.

وی عدم حضور ورزشکاران مقابل حریفان خود از رژیم غاصب قدس را اقدامی ارزشی خواند که برگرفته از الگو‌های ناب اسلامی و شایسته بهترین تقدیرهاست.

حضور بزرگان در گود زورخانه

در این مراسم که عصر روز پنجشنبه ۸ اردیبشهت ماه و در آستانه روز قدس در زورخانه مجموعه شهدای آتش نشان به انجام رسید، از ورزشکاران رشته‌های ووشو، شطرنج، بدمینتون، گلبال، فوتبال و بوکس که در میادین بین‌المللی مقابل حریفان خود از رژیم غاصب قدس حاضر نشدند، تقدیر و شال پهلوانی توسط شهردار تهران به آن‌ها اهدا شد. همچنین خانواده شهدای مدافع حرم نیز مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

در میان ورزشکاران حاضر در این مراسم، چهره‌هایی همچون احسان قائم مقامی، گلاره ناظمی، پیشکسوتان و بزرگان ورزشی از جمله محمدرضاطالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی و خلیل الحیه از رهبران جنبش حماس حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *