۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۲
کد خبر:۷۰۷۷۶۹
یک پرستار از شهر سوتل اتریش پس از دریافت واکسن آسترازنکا به دلیل لختگی خون فوت کرد.

خبرگزاری میزان -پرستاری ۴۹ ساله که اهل شهر سوتل واقع در شمال غرب استان نیدراستریش اتریش پس از این که نخستین دوز واکسن انگلیسی آسترازنکا را دریافت کرد به علت لختگی خون فوت کرد.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که یک پرستار ۳۰ ساله و از همکاران این فرد فوت شده نیز پس از دریافت واکسن آسترازنکا به دلیل آمبولی ریه به بیمارستان منتقل شده است.

حزب آزادی اتریش درخواست کرده است تزریق واکسن آسترازنکا در این کشور ممنوع شود تا نتایج مرگ این پرستار مشخص شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
وکیل آنلاین صفحه خبر

شرایط تغییر اسم در شناسنامه/در چه مواردی می‌توان نام را در شناسنامه...

تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.
بیشتر بخوانید
آخرین اخبار