تصاویری از شرایط زندانیان در یکی از زندان‌های آمریکا

11:29 - 31 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۱۱۱۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
تصاویری از یک زندان در آمریکا نشان می‌‎دهد که به دلیل ازدحام جمعیت بیش از حد، زندانیان در یکی از راهروها دراز کشدیه‌اند.

خبرگزاری میزان – اخیرا و در پی انتقاد گروه‌های حقوق بشری از وضعیت یک زندان در شهر «لس آنجلس»، یک قاضی دادگاه حکمی را علیه مقامات این زندان صادر کرد.

به گزارش «لس ‎آنجلس تایمز»، « دین پرگرسون»، قاضی فدرال دستور منع بازداشت موقتی را برای رسیدگی به شرایط زندان شهر لس آنجلس صادر کرد که یک گروه حقوق بشری وضعیت آن را «وحشیانه» توصیف کرده است.

بر اساس این حکم صادر شده، مقامات قضایی شهر لس‌آنجلس از نگهداشتن افراد بازداشتی به مدت 24 ساعت به دلیل ازدحام بیش از حد در زندان این شهر منع شده‌اند.

حکم قاضی فدرال دادگاه لس‌آنجلس مقامات زندان را از نگه داشتن افراد بیش از حد مجاز در سلول‌ها منع می‌کند.

تصاویری که در اسناد دادگاهی منتشر شده نشان می‌دهد، تعدادی از زندانیان در یکی از راهرو‌های این زندان خوابیده‌اند.

این حکم پس از آن صادر شد که اتحادیه آزادی‌های اجتماعی آمریکا گزارش داد که تعداد فزاینده‌ای از زندانیان بیمار روانی چندین روز با دستبند به صندلی‌ها بسته شده‌اند یا آن‌ها را رها کرده‌اند تا روی یک زمین سیمانی بدون تخت بخوابند.

این گروه حقوق بشری می‌گوید اکثر آن‌ها افرادی بودند که اخیرا دستگیر شده اما محاکمه نشده بودند و به طور معمول از آب آشامیدنی سالم، سرویس بهداشتی، حمام، غذا یا داروی کافی برای درمان و سایر امکانات لازم محروم بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *